- Målet er å komme med 100 slogans for Nord-Norge!

Plogkonferansen arrangeres 21. oktober og nå er hele programmet klart. Temaet for konferansen er “Hvordan kan vi sammen og hver for oss bedre markedsføre Nord-Norge?”


En av dem som skal hjelpe oss med det er den svenske forskeren Erik Modig. Han skal kjøre en felles workshop med alle konferansedeltagerne. Målet er å finne 100 slogans for Nord-Norge.

Erik er en populær foredragsholder som har omfattende erfaring som foreleser. Han er ekspert innen kommunikasjon, markedsføring, forbrukerpsykologi og forretningsanalyse. Han siste bok, «Bang for Buck» ble Årets Markedsføringsbok i 2017 i Sverige.

- For å nå ut i verden med sin markedsføring og kommunikasjon kreves det utholdenhet, sier han. I foredraget går Erik gjennom hvordan man markedsfører en region. Han snakker også om hvilke muligheter som finnes for å få flere til å ville bosette seg i regionen.

Etterpå kjører han en workshop, hvor målet er å komme opp med 100 slagord for Nord-Norge. Slagordene kan deltagerne med seg som inspirasjon i markedsføringen sin videre.


Forrige
Forrige

Kveldens galla 

Neste
Neste

Tips til bedrifter fra bærekraftsjefen i Fjordkraft